قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر | مشخصات سردخانه کانکسی

قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر

سرد خانه ها یک راهکار حرفه ای و بهداشتی برای نگهداری سفارشات حساس و محصولات هستند که طی سال های اخیر قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر دارای افزایش بوده است. اگر خریداران یک فضای ثابت و مشخص برای احداث سرد خانه نداشته باشند بهترین گزینه سرد خانه های کانکسی متحرک است. در واقع خریدارانی که مکان استقرار و زمان بهره برداری موقتی داشته باشند می توانند سرد خانه های سیار یا کانکسی را جایگزین دیگر سرد خانه ها می کنند.

سرد خانه های کانکسی ابعاد کوچک تری نسبت به سرد خانه های ثابت دارند و یکی از مزیت های آن یکپارچه بودن اتاق و مدار سرمایشی است، سرد خانه های کانکسی در فضای باز قابل استفاده هستند و امکان حمل و جابجایی به وسیله جرثقیل وجود دارد این نوع سرد خانه های کانکسی با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود و ابعاد آن به صورت استاندارد یا سفارش مشتری امکان پذیر بوده، به همین دلیل قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر با وجود چنین شرایطی متفاوت است.

این نوع سرد خانه ها سلامت مواد غذایی را هنگام حمل و نقل تضمین می کند و مانند سایر سرد خانه ها قابلیت استفاده در دمای زیر صفر و بالای صفر را دارند. انتخاب قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر مقرون به صرفه به حساب می آید.

مشخصات سرد خانه کانکسی

عضو اصلی سرد خانه های کانکسی مانند دیگر سیستم های برودتی کمپرسور آن است، با توجه به درخواست و نیاز مشتری ظرفیت سرمایشی و قدرت دستگاه های به کار رفته نسبت به ابعاد، تناژ و ظرفیت آن ها طراحی و ساخته می شود که اغلب با ابعاد 40 فوتی ساخته می شوند، اما نوع بزرگ تر آن تا 20 تن گنجایش دارد که روی تریلی ها قابل نصب است.

ایجاد برودت در سرد خانه های کانکسی به وسیله کندانسینگ یونیت انجام می شود، کارایی و انعطاف پذیری بالای این نوع سرد خانه ها می تواند راه حلی ایده آل و به صرفه برای تمام صنایع و شرایط باشد. بیشتر این سرد خانه ها از جنس پلی یورتان بوده  و دارای درب لولایی و عایق بندی مناسب هستند.

قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر با توجه به این مشخصات تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت سرد خانه های کانکسی می توانید از طریق سایت یا مشاوره گروهان  فعال در این زمینه پرس و جو کرده تا بهترین خرید با بهترین قیمت ها را انجام دهید.

عوامل موثر بر قیمت سرد خانه

عواملی وجود دارد که در قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر تاثیر گذار است در ادامه با چند مورد از آن نیز آشنا می شوید:

  1. تاثیر کیفیت نصب و راه اندازی: از عوامل مهم در قیمت ساخت سرد خانه طراحی و اجرای اصولی و مهندسی می باشد.
  2. اوپراتور و کندانسور: در قیمت تمام شده ساخت سرد خانه کیفیت و استفاده از برند های معروف اوپراتور و کندانسور موثر هستند.
  3. تاثیر دمای نگهداری: یکی از عوامل مهم در قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر دمای آن است که به دو دسته زیر صفر و بالای صفر تقسیم می شود.
  4. برق مصرفی: برای ساخت سرد خانه ها از برق سه فاز استفاده می کنند که از نظر هزینه ها مقرون به صرفه تر است. سرد خانه های کوچک نیز از برق تک فاز استفاده می کنند که با ظرفیت محدود امکان پذیر است.
  5. موقعیت جغرافیایی: محل ساخت سرد خانه ها با توجه به دما و رطوبت محیط در قیمت ساخت سرد خانه موثر است، همچنین طراحی و تجهیزات سرد خانه چون کمپرسور، اوپراتور و کندانسور هم در قیمت ساخت سرد خانه نقش دارند.
  6. شیر آلات و کنترل آلات: با توجه به شیر آلات و برندی که در طراحی ساخت سرد خانه مورد استفاده قرار می گیرد در قیمت سرد خانه ها نیز موثر است.
  7. ابعاد ساخت سرد خانه: یک عامل مهم در قیمت سرد خانه ها ابعاد ساخت آن ها می باشد، هر چه سرد خانه بزرگ تر باشد هزینه عایق کردن، تجهیزات سرد خانه و قیمت ماشین آلات افزایش می یابد. البته با افزایش ظرفیت سرد خانه به نسبت ابعاد هزینه ها کاهش می یابد.

و غیره که از عوامل موثر بر قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر  هستند و نقش بسزایی در قیمت ها دارند با آشنایی از این موارد می توانید قیمت ها را از طریق مشاوران یا سایت های معتبر مطلع شوید.

سرد خانه صنعتی زیر صفر

سرد خانه زیر صفر بیشتر برای نگهداری محصولاتی مثل گوشت منجمد، ماهی منجمد، مرغ منجمد و غیره استفاده می شود، برای انجماد محصولات از دمایی بین 12 تا 23 درجه سانتی گراد برخوردار هستند اما برای سرد خانه زیر صفر دمای 18 درجه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای جلوگیری از خرابی و فساد مواد غذایی و خوراکی ها و محصولات و نگهداری آن ها از سرد خانه های صنعتی استفاده می شود. در واقع عرضه کنندگان لبنیات و پروتئین ها می توانند محصولات خود را درون انواع یخچال های صنعتی نگه داری کنند تا هم طول عمر محصولات بالا رود و هم کیفیت آن ها حفظ شود.

در سرد خانه های صنعتی زیر صفر دما و رطوبت به طور مصنوعی تامین می شود و باعث جلوگیری از فاسد شدن کالاها و دیگر مواد شده و شرایط لازم برای نگهداری به وجود می آید.

قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر

قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر با توجه به وسایل و تجهیزات استفاده شده در آن متفاوت است، در صورتی که از بهترین و معتبر ترین مارک و برند های ایرانی و خارجی استفاده شود در ساخت سرد خانه های کانکسی باعث بیشتر شدن کیفیت و طول عمر دستگاه ها می شود. سرد خانه های صنعتی بسیار پیشرفته تر از سرد خانه های دیگر است و دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند که درون آن ها چندین اتاق با قابلیت تنظیم دما وجود دارد.

 در ساخت سرد خانه با مدل های کانکسی یا متحرک از سازه های فلزی بجای دیوار های اتاق استفاده می شود. قیمت سرد خانه کانکسی زیر صفر برای نگهداری مواد بسیار مقرون به صرفه تر از سایر سرد خانه ها می باشد که جهت اطلاع از قیمت آن ها به سایت های معتبر مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیخدماتارتباط با ما
× پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ